Forum Discussion

kris32144's avatar
kris32144
New Novice
2 months ago

Crash FC26 na PC podczas gry

Witam serdecznie, podczas gry w FC26 po odpaleniu meczu po około 2 minutach crashuje mi całą gre i wywala do pulpitu - mam zainstalowane najnowsze sterowniki... i aktualizacje systemu. Proszę o pomoc

9 Replies

• EA_Kuba​ i EA_Kalina​ rozumiem. Natomiast jestem zielony w tym jako to wszystko naprawić... Czy jesteście w stanie mi krok po kroku napisać co zrobić aby to wszystko przywrócić do normy?

Będę bardzo wdzięczny!

• EA_Kalina's avatar
    EA_Kalina
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

kris32144​ Odpiszę krótko: gra może działać jak w spowolnionym filmie, a antycheat może crashować nawet po prawidłowej reinstalacji FC 26, bo Windows nie jest w pełni zdrowy.  Musisz naprawić system, bo to on w tej chwili blokuje poprawne działanie gry.

• Windows 10 ma uszkodzony Component Store (CBS) – błędy 0x800F0984 powtarzają się w kilku miejscach.
    • Brakuje plików systemowych typu EditionMatrix.xml, LxssManager.dll, itp.
    • Masz wpisy: WindowsServicingFailureInfo, czyli system nie potrafi zainstalować lub dokończyć aktualizacji.
    • Są wycieki pamięci i crashe EA AntiCheat.GameService.exe — to typowy efekt uszkodzonego Windowsa.
  • EA_Kalina​ Zrobiłem to co napisałaś i dalej to samo, po 10 minutach mnie wywaliło do pulpitu, a sama gra się zacina i jest tak jakby w spowolnionym tempie... Podsyłam drugi dxdiag

Jest jeszcze coś co mam zrobić? 

• EA_Kalina's avatar
    EA_Kalina
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

kris32144​ Dzięki za DxDiag. Na start napraw grę w EA app, zrestartuj komputer i przeinstaluj antycheat z pliku EAAntiCheat.Installer.exe (najpierw Uninstall, potem ponowne uruchomienie gry). Do testu wyłącz też wszystkie nakładki typu Discord czy GeForce Experience.