Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
English (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums PortuguêsEA SPORTS FC™
  3. FC 26
  4. FC 26 Discussão geral

Forum Discussion

ribthalles's avatar
ribthalles
Rising Novice
1 day ago

NERF PACKS

voces acabaram com o jogo, packs todos nerfados, nao vale um centavo de tempo gasto! 

champions

1 Reply

• ribthalles's avatar
    ribthalles
    Rising Novice
    1 day ago

cassino descarado! 

Recent Discussions

• tkdeedd's avatar

previsão de volta

Estou tentando acessar o UT, disseram que está em manutenção os servidores, alguém sabe a previsão de volta ?
    tkdeedd
    3 hours ago
  • LordEuropa_'s avatar

Servidor indisponível

Bom dia, Tem horas eu tentando acessar o servidor porém está alegando que os servidores da EA estão indisponíveis, sendo que eu tenho jogado online outros jogos da própria EA. Enviarei o anexo para v...
    LordEuropa_
    3 hours ago
  • 169050's avatar

Clubs

Velo do pro clubs está bugado não consigo jogar (CM: Thread moved from EN Pogo to PT Pogo. Please post in the language of the board.)
    169050
    4 hours ago
  • RodrigoCRF1010's avatar

Desconexão no ultimate team

Ea pelo amor de Deus, oq ta acontecendo? O servidor de vcs ja nao é grande coisa, mas ontem e hj ta um lixo, das 12 partidas jogadas na wl perdi 7 por desconexão do nd no meio da partida. E nao adian...
    RodrigoCRF1010
    4 hours ago
  • b2v3e26mevzs's avatar

Modo carreira Tela preta infinita

tela preta infinita quando vou startar um partida, ta osso pagar caro nesse jogo pra passar raiva se frustar agora nem pra jogar casualmete da pra ser feliz nisso impressionante talvez a solução seja...
    b2v3e26mevzs
    20 hours ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago