NoobmiertjeNewcomer1 month ago24 uur transfer banIk word steeds opnieuw voor niks geband op ea fc op de stransfer markt. Zo is het spel gwn onspeelbaar aangezien ik geen spelers kan kopen!!’image.jpg1.6 MB
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 1 hour ago336 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 1 hour ago336 Posts
Recent DiscussionsVastlopen beginscherm Ik heb net fc26 gekocht en elke keer als ik hem opstart kom ik niet verder dan het beginmenu. Hier bevriest hij helemaal en kan ik nergens op klikken. Probleem met aanmelden van mijn fifa account Goedenmiddag ik he een probleem telkens als ik mijn opgeslagen account wil starten kom ik er niet in dan staat er probeer later opnieuw het is al 2 dagen continue hetzelfde probleem bij mij. Seizoenspas en verbinding. Sinds kort kan ik niet meer op de xbox naar de seasonpas toegaan. Ik kan nog wel claimen via de app. Ik kan ook bijvoorbeeld clubs niet opstarten. Hier geeft die aan dat ik geen verbinding heb met d...Seizoen pass niet beschikbaar in game Geachte heer/mevrouw, Ik ondervind een probleem met mijn Season Pass van FIFA 26 en hoop dat u mij hierbij kunt helpen. Wanneer ik inlog op mijn eigen PlayStation 5 is mijn Season Pass niet b...Evolution niet herkend Ik heb nu meerdere malen ervaren dat de companion app mijn geëvolueerde spelers niet herkend maar deze als common of uncommon gouden spelers beschouwd, door deze reden herken je niet dat ze in sbc pu...