600k coins verdwenen, kan geen contact krijgen met EA medewerker
Hoi,
Vandaag heb ik ingelogd op mijn EA FC 26 account en gezien dat er ongeveer 600.000 coins verdwenen zijn. Ik heb zelf niks verkocht of gekocht. Ik heb tweestapsverificatie aanstaan en mijn account altijd goed beveiligd gehouden, maar toch is dit gebeurd.
Daarbij heb ik ook al meer dan 200 euro uitgegeven in de game en nu is alles gewoon weg.
Wat dit nog frustrerender maakt: ik kan niet eens in contact komen met een EA medewerker. De Help-pagina zegt dat dit probleem niet ondersteund wordt door adviseurs en stuurt me alleen door naar de forums. EA Help zelf geeft mij ook geen echte hulp, alleen standaardantwoorden.
Hoi Youyouyi,
Helaas kunnen we niet helpen met vermiste content hier op de forums, maar als het niet lukt om contact op te nemen met ons klantendienst dan gaan we gewoon ietsjes vals spelen.
Onderin dit artikel kan je contact opnemen met ons klantendienst, en het geeft mij de optie om een chat te beginnen in plaats van alleen maar email. Hopelijk heb je daar meer aan, en kunnen ze vinden wat er is gebeurd met je FC coins.