Forum Discussion

LVTB8487's avatar
LVTB8487
Seasoned Newcomer
4 months ago

Begonnen match telkens onderbroken in Ultimate Team - Seizoen 2 World Tour Beker

Vandaag twee keer proberen spelen, maar na enkele seconden krijg ik een error dat mijn connectie is verbroken. Dit is een bug want mijn connectie is prima. Als ik Rush perfect kan spelen, waarom gebeurt dit dan enkel bij dit live-event? Gevolg: twee pogingen verloren (jammer, want ik had dit toernooi graag gespeeld) en ook twee waarschuwingen wegens niet-uitgespeelde match met muntenverlies. Los dit op aub.

3 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • LVTB8487's avatar
    LVTB8487
    Seasoned Newcomer
    3 months ago

Ik heb Seizoen 2 World Tour Beker gelaten voor wat het is gezien de matchen telkens onderbroken werden.
    Nee, het was enkel in dit specifieke event. De overige live evenementen werkten prima.

• jepaatje's avatar
    jepaatje
    Newcomer
    3 months ago

ik heb der wel nog last van elke keer wanneer ik rush speelt gebeurd het niet ik heb alles gechekt me files zijn ook corect en als nog lukt het niet om een normaal rivals potje of tournament te spelen 

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 1 month ago
379 Posts