Forum Discussion

dark99skillz's avatar
dark99skillz
Seasoned Novice
5 days ago

Bouwstenen Vr. Wedstrijd-doelst.

Ik speel met 3 bundesliga spelers, met 5 serie A spelers en 3 premier league spelers en toch krijg ik mijn doelstellingen niet compleet, hoe kan dat??

Premier league zou ik met min 3 moeten spelen, telt er niks bij, ik heb pope, elanga en wissa. 

Bundesliga davies, goretzka en musiala.

Serie A: linksback spaans van Napoli, tomori, ivoriaan van atalanta bergamo, kean en di lorenzo.

Ik win en krijg er geen punt bij, ik krijg ook geen punt bij die 5 gespeelde premier league punten.

7 Replies

• 541robert's avatar
    541robert
    Rising Newcomer
    5 days ago

I played with 2 la liga, 5 premier en 3 serie a. But i only unlock the premier voor 5 matches. Also my wins stay at 1. But i won 4 matches with this team. So i must complete the full rewards.

Could you help me?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 days ago

Hoi dark99skillz​,

Er blijkt dat er inderdaad een probleem met de Bouwstenen doelstellingen was. Als het goed is hebben ze de league en nationaliteit eisen verwijderd en kan je ze nu wel voltooien. 🙂

• ARNOAFCA76's avatar
    ARNOAFCA76
    Rising Newcomer
    4 days ago

Speciaal een team gemaakt met:

3 PL spelers, 3 la liga, 3 bundesliga en 2 serie A. Paar wedstrijden gespeeld waarvan ik er 2 had gewonnen. Mijn voortgang klopt van geen kant....

Of heb ik iets niet goed gelezen/gedaan?

Edit: Ik heb gister gespeeld en toen  werd alles wel geregistreerd. Dus wat mij betreft is het opgelost. 

• 41ddb9d43ca9e5db's avatar
    41ddb9d43ca9e5db
    New Novice
    4 days ago

Bouwstenen Vr. Wedstrijd-doelst. 

Die worden niet toegevoegd , ik speel met 3 spelers van premier league enz. 

Ik krijg niet erbij.

En het tweede probleem

Ik heb voltooi er op uit trekken voltooid , maar het komt er niet bij , sta nog altijd open

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 days ago

Hoi allemaal,

Als het goed is hebben ze de problemen met deze doelstslelingen al opgelost. Kunnen jullie het spel opnieuw opstarten en weer proberen om ze te voltooien? Als het nog steeds niet lukt, laat het me weten.

• tu1s3f44rwb1's avatar
    tu1s3f44rwb1
    Seasoned Newcomer
    4 days ago

Bij mij is de bug bog actief met de doelstelling induiken . Helaas kan ik mijn totw niet krijgen  

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.104 PostsLatest Activity: 2 hours ago