yannick8Seasoned Newcomer1 month agoChampionsIk zat in een een game stond 4-4 en werd toen uit het spel gezet en nu heb ik hem verloren
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 5 hours ago374 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 5 hours ago374 Posts
Recent DiscussionsProbleem winkel Goeiedag beste ik zit met een vervelend probleem op fc26 ik heb de hele tijd een glitch in de winkel voor mijn paketen te open als ik klaar ben met een paketje te openen blijft het de hele tijd ...Tijdens wedstrijd of bijna einde wedstrijd in ultimate team De 1ste wedstrijd die ik speel, wordt het telkens eruit gegooit i.v.m. online service. Dat wil zeggen dat er geen verbinding is met de WiFi. Hierdoor raak ik veel punten kwijt. Elke keer als ik de s...Xbox valt uit Hebben meerdere mensen er last van dat je soms in plaats van uit de wedstrijd gegooid wordt je hele xbox uitvalt? Het gebeurt namelijk alleen met ea fc 26 online offline kan ik gewoon spelen zonder p...Fc26 loopt vast Al sinds fc 25 het zelfde probleem dat het speel heel lang duurt met laden en als je er in zit het heel ff werkt en daarna niet meer telkens opnieuw opstarten. Al paar keer spel opnieuw gedownload n...fc 26 gameplay is slow motion. since playing this game i have experienced insane slow motion in the gameplay specifically. the menu and everything is great and runs very smoothly, and even the gameplay itself has nog lag or stutte...