fifa15ut1232Newcomer4 days agoCoins fut champs ontbrekenNet fut champs afgemaakt, claim vervolgens de rewards, maar krijg de coins er niet bij.iemand anders? Zag het in een post van een paar dagen geleden ook al
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 2 hours ago252 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 2 hours ago252 Posts
Recent DiscussionsSpelers verkopen werkt niet Vanuit verschillende apparaten geprobeerd. Ik krijg de volgende melding als ik naar mijn actieve squad ga, vervolgens klik op de speler. "an error occurred and your squad was not saved. Pleas...Spelers en coins weg ik start ea fc 26 ultimate team op en gisteren was alles normaal ik had alles ik had 30k coins en was gewoon aan het spelen en nu vanochtend start ik het spel op en men team staat leeg en mijn coins ...FIFA DOE IETS! Ik kan geen profclubs of Co-up spelen met mijn vrienden en dat kan niet kloppen. Fifa points Hallo ik heb twee a drie weken geleden via de ps store 18,500 fifa points gekocht maar het is nog steeds op me account gekomen en ik zou graag die points op me account willen groet joey UT inlog Glitch Ik kan niet in Ultimate team meer. Sinds ik een glitch had in ultimate guanlet ben ik gekicked uit m’n potje en kan ik onmogelijk verbinding maken met UT maar ik kan wel alle andere online gamemodes ...