Forum Discussion

RaketSigaret's avatar
RaketSigaret
Seasoned Newcomer
2 days ago

Crashes op low high end PC

Ik begin dit bericht met het zeggen dat dit ongelofelijk is, Vorig jaar precies hetzelfde gezeik gehad.

Is dat pleuris spel van jullie eindelijk een keer leuk en dan kan een PC met een 7800xt en 7600x niet normaal spelen agz ik om de 3 minuten crash?

Echt een verschrikkelijk bedrijf is dit.

DXdiag zoals jullie vroegen staat in de bijlagen! hoop dat jullie weten wat jullie doen en ervoor kunnen zorgen dat tallozen mensen gewoon t spel kunnen spelen.

3 Replies

• RaketSigaret's avatar
    RaketSigaret
    Seasoned Newcomer
    2 days ago

Ik wil nog toevoegen dat Borderlands 4 op High/Very high settings 1440P gewoon stabiele 60/70 FPS haalt en bij fifa moet ik downgraden naar 1080P low settings om crashes IETS! minder vaak te laten gebeuren EN DAN ALSNOG! gebeurd het om de 3-5 minuten en als ik geluk heb kan ik 1 potje rush /rivals afmaken.

En heb ik nu al 4/6 gespeelde squad battles al verneukt agz ik eruit word gegooid dus dat is een prachtig begin van fifa!

En voordat je het vraagt dit gebeurd ook in Rush/Rivals/Live events. FIX JULLIE GAME!!!

• RaketSigaret's avatar
    RaketSigaret
    Seasoned Newcomer
    2 days ago

Ik heb online mensen gevonden die zeiden dat je EA ( geen idee welke precies ) maar denk de Anticheat moet toevoegen aan excepties bij de firewall en windows defender, Ik ga dit proberen en zal erop terugkomen agz het er niet uitziet dat er echt word gereageerd op mensen die technische problemen hebben… Wat een flut bedrijf

• RaketSigaret's avatar
    RaketSigaret
    Seasoned Newcomer
    2 days ago

Update op het bericht hierboven ^^^

• Eerst FC 26 opnieuw downloaden
    • Dan FC 26 GAME .EXE!! Toevoegen aan Prive & Publiek Firewall exceptie
    • Download / Repair C++ Microsoft ( Via de officiele website! )

Nu heb ik al 3 squad battles gespeeld zonder crashes. Maarja ik dacht gister ook dat ik het gefixt had na me BIOS update te doen ook hele avond niet gecrasht, En vannochtend was het weer raak. 

Maar voor de mensen die het misschien kunnen gebruiken zou ik dit stappenplan volgen en kijken of het werkt.

Ze zouden mij moeten aannemen bij EA.... helpt beter dan de mensen die dr werken

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.36 PostsLatest Activity: 45 minutes ago