Forum Discussion
12 Replies
- EA_QueenBee2 months ago
Community Manager
Hoi gzambbas,
Word je terug naar de FC hoofdmenu gestuurd als je dit foutmelding krijgt?
- gzambbas2 months agoNew Novice
Hallo, ja klopt kan alles doen en ook spelen maar alles wat ik doe na einde van de wedstrijd komt die melding ervoor. Dan ga ik automatisch naar het hoofdmenu, ga dan weer naar Ultimate team en dan krijg ik de melding dat het verbreken van verbinding NV invloed heeft terwijl ik gewoon het potje uitgespeeld heb. En kan dan wel weer een potje starten maar ook dan weer aan het einde de melding: De EA Servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het later nog eens
- EA_QueenBee2 months ago
Community Manager
Heb je net voordat je dit hebt gemerkt een hoop potjes snel achter elkaar verlaten? Het klinkt alsof je misschien een softban hebt gekregen. Die verlopen normaal vanzelf na ongeveer 24 uur.
Dank voor je reactie. Klopt veel flits potjes gespeeld (stuk of 30) maar heb zelf geen een spel verbroken. Meeste spelers maakten zelf eigen goals en dan was het potje heel snel klaar.
Dan maar even afwachten maar wat raar dat je dan vermoedelijk een softban kunt krijgen als je gewoon eerlijk speelt. - J-Wone982 months agoRising Newcomer
Hey ik heb precies het zelfde probleem maar het is toch te bizar voor worden dat we worden geband omdat het spel deze gamemode heeft bedacht nu kan ik niet spelen en me uitdagingen niet afspelen heel droevig dit
Sinds vanmorgen telt alles weer mee en is de melding weg. Vermoedelijk dus een softban gehad terwijl je netjes gespeeld hebt en geen idee had dat je niet teveel potjes mag spelen. Diep triest en eens met J-Wone98 want je wordt ergens voor gestraft terwijl je niks fout hebt gedaan.
- nijlandsr2 months agoNew Novice
Hoelang heb je precies gewacht? Ik heb dezelfde melding namelijk, alleen krijg ik de melding maar in 1 games mode en dat is gauntlet 6. Nu kan ik hierdoor de laatste objectives niet afronden.
Na ongeveer 24 uur kon ik weer spelen en was er niks meer aan de hand.
- Samedgs192 months agoSeasoned Newcomer
EA_QueenBee hallo , ik heb de zelfde probleem nu al paar dagen kan je mij ook aub helpen?
- nijlandsr2 months agoNew Novice
Heb jij het bij alle game modes? Ik alleen bij gauntlet.
Featured Places
FC 26 Technische problemen
Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 6 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee18 days ago
Community Manager