Forum Discussion

Zuipenkruip's avatar
Zuipenkruip
Seasoned Novice
2 months ago
Solved

De seizoensspas dienst niet beschikbaar

De seizoenspas is momenteel niet meer beschikbaar hoewel ik 2 dagen geleden de eerste 3 levels has bereikt. Heb het spel nog maar net maar ik krijg steeds bovenstaande melding. Heb al meermaals geprobeerd de playstation en de game te herstarten

• Nogmaals hey, 

Ik heb het zelf kunnen oplossen door op de site van ea in te loggen en 2FA uit te schakelen. Blijkbaar is dit bij meerdere mensen ook het probleem. Hopelijk kunnen jullie dit verhelpen in de toekomst hiermee.

Mvg

4 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

Hoi Zuipenkruip​,

Dank je wel dat je deelt wat het heeft opgelost! En fijn om te horen dat je weer de seizoenpas in kan. 🙂

• Zuipenkruip's avatar
    Zuipenkruip
    Seasoned Novice
    2 months ago

Nogmaals hey, 

Ik heb het zelf kunnen oplossen door op de site van ea in te loggen en 2FA uit te schakelen. Blijkbaar is dit bij meerdere mensen ook het probleem. Hopelijk kunnen jullie dit verhelpen in de toekomst hiermee.

Mvg

• Zuipenkruip's avatar
    Zuipenkruip
    Seasoned Novice
    2 months ago

Hey,

° Ik speel op playstation 5

° Mijn gebruikersnaam is Han_Yolo85

° Dit probleem is me gisteren pas opgevallen maar ik heb het spel nog geen week. Ik heb wel de eerste 2 niveaus behaald en erna was het niet meer beschikbaar. Het is voorgevallen na de laatste update te installeren op playstation maar ik heb ook geprobeerd om mijn youtube account te koppelen voor de doelstellingen te kunnen vervolledigen

° bij het aanmelden op de companion app op android heb ik eerst per ongeluk mijn ander email adres dat gekoppeld is aan de playstation 4 opgegeven, erna heb ik dit veranderd naar mijn ps5 email adres. Dit is enkel voorgevallen op de companion app omdat ik de PS4 fysiek niet meer gebruik. Enkel de account heb ik nog. 

Dank bij voorbaat. 

Mvg

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

Hoi Zuipenkruip​,

De studio is dit aan het onderzoeken, maar in de tussentijd heb ik een paar vragen:

• Op welk platform speel je?
    • Wat is je gebruikersnaam?
    • Wanneer heb je dit voor het eerst gemerkt? (Als je een exacte timestamp hebt dan is dat heel handig)
    • Heb je aangemeld met een ander spelversie? (Bijvoorbeeld, heb je op de PS4 versie gespeeld op je PS5 en dan de PS5 versie weer opgestart)

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 30 days ago
379 Posts