Sammattijs3nSeasoned Newcomer3 months agoDid not got my reward for completing my objective I completed my objective, ‘diving in’ which I needed to complete in order to complete the path to pro objective. I did not get the rewards for the path to pro objective while I did complete the divin...Show MoreIMG_8558.jpeg404 KBIMG_8557.png234 KB
RenzoKr15Rising Newcomer3 months agoSame here, also missing the packs from the watched stream which took me 2 hours of my life
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 50 minutes ago267 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 50 minutes ago267 Posts
Recent DiscussionsWel cross play maar account niet overdraagbaar Hey, Ik heb afgelopen maand FIFA gekocht voor de pc en hier ongeveer €150 aan FIFA Points bij aangeschaft. Al snel merkte ik echter dat de gameplay op pc niet bepaald soepel verloopt en ik veel p...Vastgelopen game na laatste fluitsignaal Regelmatig krijg ik een vastlopende game na het laatste fluitsignaal. Dan tellen al mijn behaalde doelstellingen alsnog niet. Bovendien krijg ik een waarschuwing dat ik gedisconnect zou zijn. Dat is ...veel lag tijdens het spelen Al sinds het begin van de game heb ik heel veel lag tijdens het spelen. niks werkt om het te fixen, ik heb alle settings al op het laagst gezet en hij blijft het doen. is er nog iets wat ik kan dien....doelstellingen al een week lang blijft het bolletje van mijn doelstellingen geel branden terwijl ik geen doelstellingen heb te claimen. stoort enorm. Eerste game disconnect Ik heb een probleem als ik de eerste ultimate team game begin en aftrap krijg ik meteen een disconnect en sluit mijn ultimate team af daarna kan ik weer inloggen en gewoon spelen zonder problemen dit...