Forum Discussion

cdrooonald's avatar
cdrooonald
Seasoned Newcomer
23 days ago
Solved

EA account gehackt

Mijn EA account is gehackt en het email adres is veranderd. Hierdoor kan ik alleen nog inloggen via de Playstation app en ik kan het email adres niet veranderen. Contact met EA is onmogelijk omdat dat alleen via de mail kan.  Wat moet ik doen om mijn account weer terug te krijgen? Alle tradeble spelers in mijn Ultimate team waren verkocht maar dat is het minste waar ik me druk om maak. Ik wil mijn account terug

• Je wordt gevraagd om contact op te nemen via mail? Dat is wel heel bizar....

Misschien is het een beter idee om via een incognitovenster contact op te nemen zonder aan te melden. Dan vraagt het voor een emailadres en dan kan je de een invoeren waar je wel toegang tot hebt (Maar hopelijk lukt het gewoon om een chat te beginnen.) Als het dan nog niet werkt en je wordt gevraagd om een email te sturen, kan je dan alsjeblieft een schermopname delen van waar je een chat aanvraagt, en dat het zegt dat het je een mail stuurt? Want dan gaat er iets heel ernstigs mis, lijkt mij.

5 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • cdrooonald's avatar
    cdrooonald
    Seasoned Newcomer
    22 days ago

Dat is het probleem. Als ik een chat start krijg ik de mededeling dat een medewerker contact op neemt via de mail.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    21 days ago

Je wordt gevraagd om contact op te nemen via mail? Dat is wel heel bizar....

Misschien is het een beter idee om via een incognitovenster contact op te nemen zonder aan te melden. Dan vraagt het voor een emailadres en dan kan je de een invoeren waar je wel toegang tot hebt (Maar hopelijk lukt het gewoon om een chat te beginnen.) Als het dan nog niet werkt en je wordt gevraagd om een email te sturen, kan je dan alsjeblieft een schermopname delen van waar je een chat aanvraagt, en dat het zegt dat het je een mail stuurt? Want dan gaat er iets heel ernstigs mis, lijkt mij.

• cdrooonald's avatar
    cdrooonald
    Seasoned Newcomer
    21 days ago

Ik heb geprobeerd contact op te nemen in een ingonitovenster zonder eerst in te loggen. Op deze manier werd er direct een live chat gestart en is alles binnen 15 minuten opgelost. Bedankt!

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 1 month ago
379 Posts