Forum Discussion

Bicicle_tackle's avatar
Bicicle_tackle
Rising Novice
2 days ago
Solved

FC 26 - Kan geen tegenstanders vinden - Rivals | Rush

Gig tot op heden prima, net nog potje gespeeld. Nu krijg ik in beide rushmodes opeens "no teammates found", dus is Rush niet meer te spelen. Gezien dat in het verleden meer mensen dit probleem hadden, maar geen directe oplossing. Kan je hier iets aan doen?

Internet connectie is prima. Platform pc, Steam

• Hoi allemaal,

Dit blijkt inderdaad een probleem aan onze kant te zijn. De studio is op de hoogte, en ze zijn aan het onderzoeken. Hopelijk kunnen ze dit snel oplossen.

9 Replies

• Van het een op het andere moment is er niemand meer te vinden in Rush, en krijg ik het bericht "no teammates found". Lijkt me sterk, is er een manier om dit te verhelpen?

• Alleen Squad battles werkt op dit moment, rivals en rush vinden geen tegenstanders

• thijs91's avatar
    thijs91
    Seasoned Newcomer
    2 days ago

Truing to find opponents in rivals and rush but not other players are found. Have tried switching croosplay off and on, but nothing seems to work. Anyone else have this issue?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 days ago

Hoi allemaal,

Dit blijkt inderdaad een probleem aan onze kant te zijn. De studio is op de hoogte, en ze zijn aan het onderzoeken. Hopelijk kunnen ze dit snel oplossen.

• sjonnie_97's avatar
    sjonnie_97
    Rising Newcomer
    2 days ago

Zowel ultimate team als clubs kan ik geen online wedstrijden vinden. Er staat geen teammaten gevonden in rush en rivals blijft hij eindeloos zoeken.

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.191 PostsLatest Activity: 7 hours ago