Bakfietsafro2New Rookie4 months agofc 26 gameplay is slow motion. since playing this game i have experienced insane slow motion in the gameplay specifically. the menu and everything is great and runs very smoothly, and even the gameplay itself has nog lag or stutte...Show More
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 3 hours ago291 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 3 hours ago291 Posts
Recent DiscussionsNIFTYNOOB cheater ik was de winterwildcards tornooi aan het spelen ik had plots een disconnect bij 2-0 voor sprong ik zei ok dat kan gebeuren maar 4 games verder opnieuw na 4-0 voorsprong ik heb nog nooit een discon...Geblokeerd account Mijn EA acount is geblokkeerd en ik heb geen reden gekregen. Ik ben denk ik gebanned toen dat ik jullie game skate wou spelen. Ik kan geen enkele EA game meer spelen zonder reden. Bij mijn account st...Bij herhaling goal zie je de middenstip Als ik een doelpunt maak dan zie ik alleen de middenstip. Dit is sinds een paar updates geleden ontstaan. Ik speel trouwens in het sportpark stadion. Het kleinste stadion. Dit gebeurd bij doelpunten ...Muziek blijft doorspelen en geen commentaar In wedstrijden blijft de muziek gewoon doorspelen en ik heb ook geen commentaar meer Glitch en daarna profiel kwijt.. Na een draft met een glitch krijg ik de melding dat eerst de server een foutmelding geeft en erna mijn profiel beschadigd is...Hoe en Is dit nog te herstellen?