BunsNRosesRising Traveler4 months agofc26 activeren op pc huh... het spel in geinstaleerd ik kan op play drukken maar dan vraagt die het spel te activeren hoe kan dit ook
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 4 hours ago360 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 4 hours ago360 Posts
Recent Discussionsgame won't launch bij het starten van de game via steam krijg ik de volgende foutmelding PC Steam – DiscSoftLTD (Daemon Tools) error on launch er is niks geinstalleerd of wat dan ook, alles al een keer verwijderd e...Seasonpass verdwenen Ik kan fc seizoen niet openen en de punten zijn ook verdwenen SP points weg Mijn 5.000 ongebruikte SP punten bij de TOTY editie aanschaf zijn verdwenen, is dit normaal bij een nieuwe Seizoen of komen deze nog terug? Icon Tausch eine Liga Mamn kann nicht normal schpeilen alles durcheinander Spieler machen gar nichts was soll das! Fc werkt niet????? Ik wil een pot starten en vervolgens kom ik erin en dan doet die het 2 min. Wedstrijd begint en vervolgens kan die geen verbinding maken met server. wat is er aa de hand