FcolthofNewcomer4 days agoFc26 grijs veld bij ps5 Ik krijg, als ik wil spelen op manager carrière of aftrap, een grijze veld met roze en blauwe spelers tenues?
EA_QueenBeeCommunity Manager3 days agoHoi Fcolthof, Kan je een schermopname delen van wat je precies ziet?
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 6 hours ago279 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 6 hours ago279 Posts
Recent DiscussionsFC26 Trophy Icoon - PS5 Versie Hallo, Het icoon voor de Trophy lijst op Playstation 5 is nog steeds niet geüpdate. Gaat dit ooit nog veranderen naar een passend icoon dat past bij FC en vorige titels? Dit kan niet de bedoel...FIFA 25-26 problemen Geachte, Ik schrijf u om een ernstig technisch probleem te melden dat mij verhindert om de game EA Sports FC 25 te spelen op mijn PlayStation 5 Pro-console. Details van het probleem: Wanneer ik h...Rivals wedstrijd gewonnen maar geen punten gekregen en daardoor gedegradeerd Ik had mijn rivals wedstrijd met 5-4 gewonnen 5 minuten geleden. Het ging om een degradatie wedstrijd. Ik had de wedstrijd gewonnen alleen werd ik toen ik weer in het ultimate team scherm was er uit ...UT laad scherm Ik Word uit fut gegooid na ieder potje van de gauntlet en nu kom ik niet meer in fut krijg elke keer een foutmelding wat kan ik doen om dit op te lossen Tactieken ik heb 3 tactieken maar zodra ik een wedstrijd op start heb ik er opeens nog maar 1 en zijn de andere 2 verwijderd en die vind ik ook nergens meer terug. ook staan spelers opeens op totaal willekeur...