FcolthofNewcomer1 month agoFc26 grijs veld bij ps5 Ik krijg, als ik wil spelen op manager carrière of aftrap, een grijze veld met roze en blauwe spelers tenues?
EA_QueenBeeCommunity Manager1 month agoHoi Fcolthof, Kan je een schermopname delen van wat je precies ziet?
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 1 hour ago346 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 1 hour ago346 Posts
Recent DiscussionsBug: Tijdens wedstrijd valt game uit Wij hebben als club zijnde heel vaak last dat we een spel aan het spelen zijn en dat wij er allemaal opeens uitgegooid worden. foutmelding “Je loopt niet meer synchroon” Gebeurd steeds vaker, ...Clubs Wanneer ik inlog staat er altijd kan geen verbinding maken met de EA servers maar bij mijn vrienden enz lukt het wel Cant login to UT I can't login to ultimate team. I have connection to the ea servers. All the other game modes work, like seasons or clubs. Only UT does not work. How can this be solved? Inloggen ultimate team Sinds een paar dagen kan ik al niet inloggen op ultimate team. Kijk bijlage. Clubs seizoenen en dergelijke werken wel Zou een bekend probleem zijn maar nergens iets te vinden over een oplossing. Oo...Premium pass werkt niet Ik heb net voor 1000 points mijn premium pass gekocht op FC26 maar ik kan mijn pakketjes niet claimen. Nu ben ik dus mijn punten kwijt maar kan dus geen premium pakketen claimen. Op mijn PS4