WaysidehillSeasoned Rookie3 months agoFC26 Trophy Icoon - PS5 Versie Hallo, Het icoon voor de Trophy lijst op Playstation 5 is nog steeds niet geüpdate. Gaat dit ooit nog veranderen naar een passend icoon dat past bij FC en vorige titels? Dit kan niet de bedoel...Show MoreSchermafbeelding 2025-10-14 153023.png129 KBSchermafbeelding 2025-10-14 153222.png70 KB
WaysidehillSeasoned Rookie3 months agoEA_QueenBee Kun je alsjeblieft meekijken? Ik probeer al een maand antwoord te krijgen.
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 22 minutes ago343 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 22 minutes ago343 Posts
Recent DiscussionsJe ne peux plus me connecter a ultimate team depuis lundi Lundi a 22h j ai eux deconection depuis je peux me connecter au ea server Mais impossible de me connecter a ultimate team depuis 4 jours, aider moi svp🙏 Premium pass werkt niet Ik heb net voor 1000 points mijn premium pass gekocht op FC26 maar ik kan mijn pakketjes niet claimen. Nu ben ik dus mijn punten kwijt maar kan dus geen premium pakketen claimen. Op mijn PS4 Tegenstanders lijken verbinding expres te verbreken en alsnog te winnen. Het gebeurt me nu 5x achterelkaar in fut champions. Ik ben aan het winnen, de wedstrijd is eigenlijk gespeeld en BOEM disconnect, en ook nog verloren. Geen lag de hele wedstrijd, glasvezel verbindin...EA FC 26 punten gekocht maar nooit ontvangen Ik heb afgelopen vrijdag om 20:05 punten gekocht via EA FC 26. Heb de punten nooit ontvangen en daarbij is een case aangemaakt maar het word niet opgelost. EA benoemt dat er meer mensen zijn met dit...Vastlopen beginscherm Ik heb net fc26 gekocht en elke keer als ik hem opstart kom ik niet verder dan het beginmenu. Hier bevriest hij helemaal en kan ik nergens op klikken.