Geachte
Naar aanleiding van de verwijdering van mijn recente forumbericht op het EA Nederland Forum, schrijf ik u deze brief om de situatie te verhelderen en mijn verbazing hierover uit te spreken.
Ik had een bericht geplaatst met als enige doel een andere gebruiker te helpen die moeite had met het indienen van een officiële klacht. Mijn bericht bevatte informatie over de juiste procedure om direct contact op te nemen met uw klantenservice, specifiek met betrekking tot problemen rondom de Belgische wetgeving en de speelbaarheid van het spel EA Sports FC 25 (voorheen FIFA).
Het was uitdrukkelijk niet mijn intentie om de forumregels te overtreden, maar om een mede-speler te begeleiden naar de officiële kanalen voor klachtenafhandeling, aangezien het forum daarvoor niet de juiste plaats is. Ik ben er dan ook van overtuigd dat het verwijderen van mijn bericht onterecht was, gezien de behulpzame en informatieve aard ervan.
Ik verzoek u vriendelijk om deze situatie te herzien en, indien nodig, de community manager te instrueren om berichten die legitieme hulp bieden bij het vinden van supportkanalen, niet zomaar te verwijderen.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet