Forum Discussion

NoahVera's avatar
NoahVera
Newcomer
1 month ago

Fout na wedstrijd Ultieme Gauntlet 8

Goedemiddag, 

Ik heb in mijn eerste ronde 2 wedstrijden gespeeld en daarvan 1x gewonnen en 1x verloren zonder te scoren. Na het spelen van wedstrijd 3 in deze ronde krijg ik al meerdere keren een foutmelding. Daarin staat dat EA het niet kan verwerken en dan ga ik terug naar het beginscherm. 

Na opnieuw inloggen heeft hij de wedstrijd niet gerekend. Ook het gescoorde doelpunt niet of de winst. 

Hebben meerdere spelers dit en belangrijker hoe kom ik er doorheen? Op dit moment blijf ik hangen bij 2 potjes spelen en kom ik niet in de buurt van de beloningen. 

Alvast bedankt voor de hulp! 

Mvg Ronald 

2 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Ik heb ook precies hetzelfde. Ik moet nog 1 keer scoren in een wedstrijd. Dat heb ik 3 keer geprobeerd, is 3 gelukt maar ik ben alle keren uit Ultimate Team gezet. Ik heb het op 2 verschillende dagen geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. Ik wil gewoon graag die laatste packs want die zijn echt heel goed.

• Ik heb precies hetzelfde, ik krijg het wel pas sinds ik bij de laatste doelstelling ben.

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 15 days ago
379 Posts