Snoek_FCRising Traveler8 days agoFS opleiding speler Hoi heb zojuist een FS opleiding speler uitgekozen maar kan niets kiezen om hem op te leiden? Is dit een fout? Heb een CV gekozen en deze keuze is ineens weg? Wat nu?
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 17 days ago379 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 17 days ago379 Posts
Recent DiscussionsFS opleiding speler Hoi heb zojuist een FS opleiding speler uitgekozen maar kan niets kiezen om hem op te leiden? Is dit een fout? Heb een CV gekozen en deze keuze is ineens weg? Wat nu? EA SEASONPAS Sinds ik de upgrade heb gekocht voor seasonpas is heel de seasonpas verdwenen. Ik zoek al maanden hulp maar kom niet verder. Iemand die enig idee heeft hoe ik het terug krijg Fifa glitch K speel normaal potje rivals, ik sta 4-1 voor en daarna disconnect hij en nu heb ik verloren? [Moved to FC 26 NL. Please review our guidelines regarding language posts - CM] Clubs werkt niet Ik kan niet op prof clubs. Als ik er op probeer te gaan staat er dat ik mijn verbinding moet nakijken. Maar ultimate team werkt wel. Fc punten Gister 2 keer fc punten gekocht en niet gekregen, ik heb van alles geprobeerd maar staat er nog niet op het is wel afgeschreven.