Forum Discussion
11 Replies
- EA_QueenBee3 months ago
Community Manager
Hoi michaelvdvijver,
Krijg je een foutmelding als je een club probeert te maken? Zo ja, wat zegt het?
- michaelvdvijver3 months agoRising Novice
Je kan geen andere land kiezen het blijft op België staan dus wil je bv 4e klasse Engeland da ga totaal niet
- Spector0083 months agoRising Newcomer
Hier hetzelfde alleen belgie je kan geen andere competitie kiezen
- EA_QueenBee3 months ago
Community Manager
Ik heb nog een paar vragen als dat oké is:
- Wanneer hebben jullie dit voor het eerst gemerkt?
- Kunnen jullie proberen om het spel opnieuw te instaleren? Het zou kunnen dat er een beschadigd bestand in het spel zit dat dit veroorzaakt.
- Op welk platform speel je?
Is na de update van 11 november was dat zo en toen ook ontdekt en ik speel op ps5
En dat heb ik al eens geprobeerd ma helpt niet om terug opnieuw te installeren
Is echt hatelijk
Word hier nog iets aan gedaan nog steeds niet opgelost! Of waar kan ik contact opnemen ? Is er echt over zoveel geld voor een spel en t werkt ni hoe het moet …
- Rik-Playsss3 months agoRising Newcomer
Ik heb al 2 weken hetzelfde probleem, nieuw team aanmaken bij manager career mode. En bij team vervangen is het niet mogelijk om een andere competitie te kiezen dan Premier League. En het enigste team dat ik dan kan vervangen is chelsea. Heel vervelend want ik wil een andere competitie dan Premier League kiezen.
Ik zelf dat niet ma heb een idee dat ik sbt ga proberen ga mijn favo team op andere competitie zetten
Featured Places
FC 26 Technische problemen
Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 19 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee1 month ago
Community Manager