HiyaCS88Newcomer3 months agoKan niet op de eafc26 webapp komen Hoi, Ik kan niet inloggen op de eafc26 webapp. Heeft ea storingen hierop of ligt het aan mij? Ik hoor graag van iemand Alvast bedankt! 5cc338ed969bb91e34073bda83aad3f8.jpg430 KB
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 5 hours ago337 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 5 hours ago337 Posts
Recent DiscussionsUnlocking tranfer market web/ companion app Last week i created a new account, i played every day and also unlocked the transfer market on my console. Now i am waiting for 4 days to unlock the transfer market on my web/ companion app… can you ...Probleem met aanmelden van mijn fifa account Goedenmiddag ik he een probleem telkens als ik mijn opgeslagen account wil starten kom ik er niet in dan staat er probeer later opnieuw het is al 2 dagen continue hetzelfde probleem bij mij. Evolution niet herkend Ik heb nu meerdere malen ervaren dat de companion app mijn geëvolueerde spelers niet herkend maar deze als common of uncommon gouden spelers beschouwd, door deze reden herken je niet dat ze in sbc pu...FC Hub werkt niet op ps5 Mijn FC Hub werkt niet op m’n ps5 maar wel in de companion app. Ik heb namelijk ook een season pass gekocht. Gelijk na de aankoop heb ik er geen problemen mee gehad maar wel de volgende dag. Sinds di...Ultimate team Ik kom al een aantal uur me ultimate team niet echt in, hebben meer mensen hier last van? Want zie dat niet iedereen dit probleem ervaart.