NewCastleBoi123
10 days agoSeasoned Newcomer
Menu loopt vast
Als ik spelers in een team wil stoppen, loopt mijn menu vast. Ik kan niet meer bewegen, ik kan ook niet uit het menu, alles loopt compleet vast. Hoe los ik dit op?
Hoi NewCastleBoi123,
Ik neem aan dat dit om Ultimate Team gaat? Gebeurt dit als je een specifieke speler wisselt, of maakt dat niet uit en het gebeurt met ze allemaal?
Krijg je trouwens een foutmelding, of loopt het gewoon vast totdat je het spel opnieuw opstart?
Hoi EA_QueenBee ,
ja het betreft Ultimate Team. Het gebeurt als ik een willekeurige speler in mijn team wil plaatsen. Ik krijg geen foutmelding, ik kan dan niets meer doen, alles loopt dan vast.
Bij mij exact hetzelfde heb het net weer gehad en hele spel weer opnieuw opstarten echt frustrerend
Dit is echt verschrikkelijk voor een game die jaar na jaar uit komt en nog steeds niet deftig draait.
Ultimate team gewoon een speler wisselen in je team in club en patat spel freezed.
Je kan niks doen ,behalve herstarten van het spel en weer helemaal opnieuw beginnen, heeft geen nut te wachten want spel blijft zo tot een uur staan.
Geen foutmeldingen!