BlueGhost033Seasoned Newcomer3 months agoNo icon pick ??? Hi ea, I pre orders fc26 but i didnt get no icon pick but I did get the fifa points. Is there a delay with the Iconpicks or is there a reason why I did not get them. Thank you
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 2 hours ago285 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 2 hours ago285 Posts
Recent DiscussionsProefversie Ik kan de ps5 fc 26 proefversie niet downloaden nadat ik een actief ea play abonoment heb gekocht ik voel me gescamd en wil men geld graag terug FIFA 25-26 problemen Geachte, Ik schrijf u om een ernstig technisch probleem te melden dat mij verhindert om de game EA Sports FC 25 te spelen op mijn PlayStation 5 Pro-console. Details van het probleem: Wanneer ik h...THE CONNECTION TO THE CLOSEST SERVER IS BROKEN IN CLUBS There have already been numerous reports of this issue, but you still haven't told us whether you're actually working on a fix (the only response we've gotten is that the problem is our connection, w...Ik geraak niet meer in het spel altijd als ik mijn fc26 opstart geraak ik tot in de menu en dan na 5 sec word ik eruit gezet zonder foutmedling ik heb alles al geprobeer zoals opnieuw installen de cache deleten repairen geloof me ...Probleem tijdens gauntlet Hallo , ik heb sinds enkelen dagen problemen als ik gauntlet speel einde van de wedstrijd zegt die dat die geen verbinding kan maken momenteel en gooit die mij voledig uit ultimate team en telt mijn ...