hotbear99Newcomer3 months agoNo startup , problem on our end Cant get it to start up since launch day Yes i started it as admin and repaired it also the app 20250929_214133.jpg5 MB
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 13 minutes ago336 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 13 minutes ago336 Posts
Recent DiscussionsEvolution niet herkend Ik heb nu meerdere malen ervaren dat de companion app mijn geëvolueerde spelers niet herkend maar deze als common of uncommon gouden spelers beschouwd, door deze reden herken je niet dat ze in sbc pu...FC Hub werkt niet op ps5 Mijn FC Hub werkt niet op m’n ps5 maar wel in de companion app. Ik heb namelijk ook een season pass gekocht. Gelijk na de aankoop heb ik er geen problemen mee gehad maar wel de volgende dag. Sinds di...Probleem met aanmelden van mijn fifa account Goedenmiddag ik he een probleem telkens als ik mijn opgeslagen account wil starten kom ik er niet in dan staat er probeer later opnieuw het is al 2 dagen continue hetzelfde probleem bij mij. Ultimate team Ik kom al een aantal uur me ultimate team niet echt in, hebben meer mensen hier last van? Want zie dat niet iedereen dit probleem ervaart. Fout na wedstrijd Ultieme Gauntlet 8 Goedemiddag, Ik heb in mijn eerste ronde 2 wedstrijden gespeeld en daarvan 1x gewonnen en 1x verloren zonder te scoren. Na het spelen van wedstrijd 3 in deze ronde krijg ik al meerdere keren een...