riffii1981Newcomer2 days agoPre order van ultimate edition geen 6k punten gehadHeb van alles geprobeerd maar geen 6k punten gekregen als beloning. ruim op tijd gepreorderd maar helaas! Waar ligt dit aan?
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 8 hours ago307 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 8 hours ago307 Posts
Recent DiscussionsBull**bleep** fc26 Hoe kan het dat het spel vastloopt ik niks meer kan doen. En ik dan het spel afsluit. Dat ik dan een melding krijg van niet voltooi factor en dat ik waarschuwing krijg omdat ik de verbinding heb verb...Seizoenspas Mijn seizoenspas is niet meer beschikbaar en ik verdien ook geen voortgang meer met gespeelde wedstrijden. Op de ps5 en op de mobile app beide zeggen ze dat die dienst momenteel niet beschikbaar is ...Geen toegang transfermarkt Ik speel al enige tijd actief FC 26 maar bij ultimate team heb ik geen toegang tot de transfermarkt?? Disconnect each time I lose, win or leave a game of Ultimate Gauntlet 7 Everytime I win, lose ore leave a game of ultimate Gauntlet 7, I get a disconnect including my progress that doesn't sync when I log back on. Fut champs Hoe kan het zo zijn als ik met 6-3 win dat ik eruit wordt gegooid en dan de verlies krijg en melding dat ik de connectie heb verbroken is niet de eerste keer in deze ea fc