dionbokitoSeasoned Newcomer3 months agoPrijsfout Ledley KingLedley King heroes kaart heeft op de Nintendo Switch 2 een Max verkoop prijs van 55.000 maar dit zou 550.000 moeten zijn. IMG_0422.jpeg348 KB
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 3 hours ago297 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 3 hours ago297 Posts
Recent DiscussionsUltimate0 punten ik speel Ultimate Team in FC26 op mijn PS5 en sinds een aantal dagen krijg ik geen punten meer voor uitgespeelde wedstrijden. Kunt u mij vertellen waar dit aan ligt? alvast bedankt voor uw hulp. ik heb 2 dagen geleden fifa points gekocht is nog steeds niet aangekomen!!!!!! ik heb 2 dagen geleden FC points gekocht is nog steeds niet aangekomen! SP POINTS REGISTREREN NIET Hallo, ik heb een season pass gekocht waar je 10K SP punten bij zou krijgen. Rechtsboven in ultimate team zie ik op dit moment 20,00K/20,00K staan. Maar als ik naar “Fc seizoen” ga waar ik de S...“Speler wordt beperkt door uitdaging.” FC26 “Speler wordt beperkt door uitdaging.” Melding bij aankopen transfer FC26 op Nintendo Switch. Hoe is dit op te lossen? [Snip] cheater ik was de winterwildcards tornooi aan het spelen ik had plots een disconnect bij 2-0 voor sprong ik zei ok dat kan gebeuren maar 4 games verder opnieuw na 4-0 voorsprong ik heb nog nooit een discon...