Forum Discussion
Hoi allemaal,
Krijgen jullie die foutmelding als je UT probeert op te starten? Zo ja, ik heb een paar vragen als dat oké is:
- Op welk platform speel je? (PS4, PS5, Steam, EA app, Xbox Series S/X, enz. enz.)
- Wanneer heb je dit voor het eerst gemerkt?
- Kan je een schermopname delen van je foutmelding?
- Jeffdd1923 days agoSeasoned Newcomer
Goedemorgen,
Ik heb hetzelfde probleem helaas geen foto van momenteel. Ik zit op de PS5 merkte dit zondag middag voor het eerst, zaterdagmiddag heb ik nog kunnen spelen. Het begint nu soms ook met het spel opstarten, het icoontje van FC26 blijft laden beneden en soms schiet ik er door heen. Eenmaal in UT is het heel langzaam en wordt ik om de 5x verder klikken eruit gegooid.
- nihadkadric23 days agoRising Novice
Bij mij is dit op pc sinds zaterdag en ik speel via ea en steam het probleem is nog steeds niet verholpen zie foto
- Jeffdd1922 days agoSeasoned Newcomer
Hier nog een video en foto, het laden van het icoontje onderin doet die ook in UT mocht ik er ineens toch doorheen komen en is het heel traag. En later de melding!
- nihadkadric22 days agoRising Novice
Bij mij is het probleem dat ik helemaal niet meer erin kom in fifa als ik op instellingsbestand klik opgeslagen account zegt die kan niet laden sinds zaterdag al het probleem
- nihadkadric21 days agoRising Novice
Het probleem op fifa is nij mij nog niet opgelost ik kom nog ateeds niet verder dan mijn instellingsbestand ik klik erop er staat kan niet laden sinds afgelopen zaterdag op pc en fifa vanuit steam.
Featured Places
FC 26 Technische problemen
Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 6 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee1 day ago
Community Manager