XXyfoonSeasoned Newcomer3 months agoProbleem met online wedstrijden opstarten Telkens als ik een online wedstrijd wil starten kom ik weer in het hoofdmenu van ‘spelen’. Er staat verbinding wordt gecontroleerd… maar word steeds weer teruggestuurd. Interverbinding is goed. Game ...Show More
lionelvginkelSeasoned Newcomer3 months agoOok hier weer!!! Wat een kutspel…. Blijft hetzelfde als in FC 25
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 16 hours ago332 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 16 hours ago332 Posts
Recent DiscussionsInlog foutmelding Ultimate team Ik kom al 24u niet meer op de server van Ultimate team, elke keer wanneer ik de server in wil gaan krijg ik de zelfde melding. Zie screenshot gister nog niks aan de hand en via de companion app kom...Premium pass werkt niet Ik heb net voor 1000 points mijn premium pass gekocht op FC26 maar ik kan mijn pakketjes niet claimen. Nu ben ik dus mijn punten kwijt maar kan dus geen premium pakketen claimen. Op mijn PS4 FC-seizoen niet beschikbaar in game Hallo, Ik heb een probleem met mijn FC-seizoensvoortgang in EA Sports FC 26. Een tijdje geleden heb ik op mijn eigen PlayStation FC 26 gespeeld via het account van een vriend. Hij had de digi...Fout na wedstrijd Ultieme Gauntlet 8 Goedemiddag, Ik heb in mijn eerste ronde 2 wedstrijden gespeeld en daarvan 1x gewonnen en 1x verloren zonder te scoren. Na het spelen van wedstrijd 3 in deze ronde krijg ik al meerdere keren een...Seizoen pass niet beschikbaar in game Geachte heer/mevrouw, Ik ondervind een probleem met mijn Season Pass van FIFA 26 en hoop dat u mij hierbij kunt helpen. Wanneer ik inlog op mijn eigen PlayStation 5 is mijn Season Pass niet b...