Forum Discussion

HaagseFrans's avatar
HaagseFrans
Rising Newcomer
2 months ago

Probleem met opstellingen aanpassen offline

Ik wil graag een carrière spelen met een club, maar met een betere competitie. Ik heb transfers gedaan naar Ajax / PSV / Feyenoord etc. , maar nu kan ik de opstellingen niet aanpassen in het beginscherm (offline).

Waarom is de optie transfers er als je vervolgens geen opstellingen meer aan kunt passen? In vorige spellen maakte ik opstellingen voor de teams voor de carrière en tijdens de carrière waren alle opstellingen verdwenen. Ik wil dit graag gefixet hebben en anders gewoon graag mijn geld terug. Het kan toch niet dat alle offline speltypen het steeds niet doen of dat er zulke grote bugs in het spel zitten? Oudere (FIFA) spellen hadden nooit bugs, dus het is mij een raadsel waarom dit nu wel steeds is.. Denk hierbij ook aan die rare handschoenen glitch bij spelers (handschoenen in de zomer). Alle upgrades van EA zitten in dat Ultimate Team. Dit is niet leuk voor de mensen die offline willen spelen.

Graag een fix en anders graag mijn geld terug. Ik wil een spel spelen, maar dat kan nu helemaal niet..

No RepliesBe the first to reply

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.237 PostsLatest Activity: 2 minutes ago