Forum Discussion

SjoerdStorm's avatar
SjoerdStorm
Rising Newcomer
5 days ago

Problemen met Kick Off Cup

Ik deed zojuist mee aan de Kick off Cup via de playstation 5. Nadat ik een potje speelde en had gewonnen, kreeg ik binnen enkele seconde een notificatie met “gefeliciteerd met het winnen van deze ronde”. In de halve finale stond ik 4-3 voor en maakte ik in de extra tijd de 5-3. Mijn tegenstander leavde toen door, ik denk zijn game af te sluiten, want hij drukte niet op pauze. Hierna kreeg ik in tegenstelling tot alle eerdere keren geen notificatie dat ik door was, en werd ik niet in de volgende ronde geplaatst, waardoor ik logischerwijs de finale niet kon spelen en 3de werd. Ik heb contact gezocht met een medewerker en die verwees mij hiernaartoe. 

Het gebeurde rond 17:35 woensdag 11 februari in de Kick Off Cup van 16:15. Buiten het feit dat ik de prijs van 500 punten heb misgelopen baal ik er vooral van dat ik de finale niet heb kunnen spelen, omdat ik dit toernooi graag had willen winnen om de beker te verdienen. Ik kom over dit probleem graag in contact met iemand die mij kan helpen, want ik heb de clipps bewaard. Daarnaast viel mij, geheel per ongeluk, op dat al je in een potje zit, en je dan de uitnodiging van een toernooiwedstrijd joint, je gewoon munten krijgt van het potje, en hij meetelt voor evo’s (dit heb ik ook geclippt). 

Zoals gezegd hoop ik in contact te komen met iemand die mij verder kan helpen.

groet,

Sjoerd

No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 29 minutes ago
369 Posts