mootjeoostNewcomer2 days agoSeasonpass verdwenenIk kan fc seizoen niet openen en de punten zijn ook verdwenenIMG_2603.jpeg5.4 MB
1 ReplyReplies sorted by NewestDantevlRising Newcomer1 day agoHeb het zelfste probleem op de xbox series xDerjuist 1000 punten om de seizoen pas te activeren nu begint die volledig van level 1 en moet ik er terug 1000 punten insteken om te activeren
DantevlRising Newcomer1 day agoHeb het zelfste probleem op de xbox series xDerjuist 1000 punten om de seizoen pas te activeren nu begint die volledig van level 1 en moet ik er terug 1000 punten insteken om te activeren
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 2 hours ago359 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 2 hours ago359 Posts
Recent DiscussionsSP points weg Mijn 5.000 ongebruikte SP punten bij de TOTY editie aanschaf zijn verdwenen, is dit normaal bij een nieuwe Seizoen of komen deze nog terug? Icon Tausch eine Liga Mamn kann nicht normal schpeilen alles durcheinander Spieler machen gar nichts was soll das! Fc werkt niet????? Ik wil een pot starten en vervolgens kom ik erin en dan doet die het 2 min. Wedstrijd begint en vervolgens kan die geen verbinding maken met server. wat is er aa de hand Failed to load. Ik wilde fifa spelen tot dat ik het spel opstarten en op starten klikte. In beeld stond "failed to load." Ik heb al geprobeerd de anticheat te verwijderen en opnieuw te downloaden. Het zelfde met d...Wat is er aan de hand??? Ik heb gister een groot aantal postjes gespeeld voor icon swaps. na het laatste potje stond er “EA kan je verzoek niet verweken, probeer het later nog eens” nu krijg ik dit na elke potje dat in spe...