Forum Discussion

Davewijte80's avatar
Davewijte80
New Novice
27 days ago

Spel start niet op

Zodra ik het spel opstart gaat alles normaal, tot ik bij het aanmelden kom bij ea of een favoriete club moet kiezen. Daarna blijft het spel maar oneindig laden. Heb al van alles geprobeerd maar het spel werkt niet. Tijdens de trial niet en nu het complete spel gewoon uit is werkt het nogsteeds niet. Na meerdere malen proberen nog steeds niet op het menu gekomen om een game mode te kiezen.  Ik speel op ps4

20 Replies

• Smitskhu's avatar
    Smitskhu
    Newcomer
    26 days ago

We krijgen dit scherm niet te zien! Als we het spel opstarten blijft hij hangen na keuze favoriete club! Daarna blijft het beeld het zelfde! Meerdere malen opnieuw opgestart! Wat is de oplossing? 

•  Het is gewoon een probleem bij EA dat kan niet anders, er zijn nogal veel mensen die dit hebben. Ik heb ook al van alles geprobeerd en er werkt niks. Vind dit wel behoorlijk slecht want je betaal extra om eerder te spelen en er zijn nu al 2 dagen voorbij inclusief trial dat er mensen niet kunnen spelen. 

• Nickprent's avatar
    Nickprent
    Rising Newcomer
    26 days ago

Heb hetzelfde, gaat al fout bij een favoriete club kiezen want daar laden de logo's niet. Iemand een oplossing?

• diepif's avatar
    diepif
    Rising Newcomer
    26 days ago

Niet mogelijk, tot aan intro overslaan en dan gaat het mis.

Het gaat echter wel van je 10 uur af

• 4362728's avatar
    4362728
    Seasoned Newcomer
    26 days ago

Ik weet de oplossing, eafc maakt nog een update. (staat bij meldingen) Na de update moet die het doen.

• hoiiseenwoord's avatar
    hoiiseenwoord
    Seasoned Newcomer
    23 days ago

exact hetzelfde probleem. na het kiezen van "favourite club" freesde het scherm gewoon. heb 110 betaald zodat ik het eerder kan spelen en kan nu helemaal niks.

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.170 PostsLatest Activity: 31 minutes ago