DemiandkhNewcomer1 month agoSpelen ingameHoe kan het dat ik op pc met een gekoppelde controller met kabel wel sbc en doelstellingen kan kijken maar zodra ik in een potje ga dan kan ik niet lopen pasen enz.
Featured PlacesFC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 8 hours ago360 Posts
FC 26 Technische problemen Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 8 hours ago360 Posts
Recent Discussionsgame won't launch bij het starten van de game via steam krijg ik de volgende foutmelding PC Steam – DiscSoftLTD (Daemon Tools) error on launch er is niks geinstalleerd of wat dan ook, alles al een keer verwijderd e...Seizoenspas Mijn seizoenspas is niet meer beschikbaar en ik verdien ook geen voortgang meer met gespeelde wedstrijden. Op de ps5 en op de mobile app beide zeggen ze dat die dienst momenteel niet beschikbaar is ...fc 26 gameplay is slow motion. since playing this game i have experienced insane slow motion in the gameplay specifically. the menu and everything is great and runs very smoothly, and even the gameplay itself has nog lag or stutte...Gekregen evo rewards niet claimen Sinds het vorige seizoen is afgelopen heb ik 2 Evo rewards gekregen. Maar ik kan ze niet claimen. Elke keer als ik het wil claimen krijg ik de melding: Er is een probleem opgetreden bij het verbinde...Seasonpass verdwenen Ik kan fc seizoen niet openen en de punten zijn ook verdwenen