Forum Discussion

xdrxg0ldx's avatar
xdrxg0ldx
New Novice
25 days ago

Spelers verkopen werkt niet

Vanuit verschillende apparaten geprobeerd. 

Ik krijg de volgende melding als ik naar mijn actieve squad ga, vervolgens klik op de speler. 

"an error occurred and your squad was not saved. Please try again later, is al sinds gister. 

Ik kan dus ook niet via club > speler verkopen, verzenden naar de transferlijst geef het spel wel aan dat de speler is verplaatst naar de transferlijst, maar hier komt hij dan niet terecht. 

Als ik een speler wil verkopen vanuit de club krijg ik de volgende foutmelding: 

"This item cannot be listed for transfer because there was an error". ook al sinds gister, gaat om alle spelers (meerdere getest). 

2 Replies

• Het verkopen van spelers lukt nu wel als ik ze krijg uit een pakket en vervolgens verkoop, maar niet vanuit mijn club naar de transferlijst of transfermarkt........

• Het gaat nu wel bij bepaalde spelers maar niet bij mijn speler Shaw, hier heb ik al een sbc kaart van wellicht gaat daar iets fout ben ik bang.... wat nu?

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 14 hours ago
290 Posts