Forum Discussion

laurensweber's avatar
laurensweber
Seasoned Newcomer
1 month ago

Tactieken

ik heb 3 tactieken maar zodra  ik een wedstrijd op start heb ik er opeens nog maar 1 en zijn de andere 2 verwijderd en die vind ik ook nergens meer terug. ook staan spelers opeens op totaal willekeurige plekken en klopt er helemaal niks meer van. iemand die hier ook last van heeft en/of misschien een oplossing weet? want dit is wel heel irritant.

3 Replies

• laurensweber's avatar
    laurensweber
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

ik heb 3 tactieken maar zodra  ik een wedstrijd op start heb ik er opeens nog maar 1 en zijn de andere 2 verwijderd en die vind ik ook nergens meer terug. ook staan spelers opeens op totaal willekeurige plekken en klopt er helemaal niks meer van. iemand die hier ook last van heeft en/of misschien een oplossing weet? want dit is wel heel irritant.

• laurensweber's avatar
    laurensweber
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 30 minutes ago
340 Posts