Forum Discussion

micdez38's avatar
micdez38
Rising Newcomer
13 days ago

Tijdens wedstrijd of bijna einde wedstrijd in ultimate team

De 1ste wedstrijd die ik speel, wordt het telkens eruit gegooit i.v.m. online service. Dat wil zeggen dat er geen verbinding is met de WiFi.  Hierdoor raak ik veel punten kwijt. Elke keer als ik de setting controleer is er niks mis met de verbinding. Bij de 2de keer opstarten van het spel is er niks aan de hand. Hoe kan dit opgelost worden, en hoe zit het met mijn gescoorde punten?

3 Replies

• micdez38's avatar
    micdez38
    Rising Newcomer
    9 days ago

Hoi 

Op dit moment heb ik er geen schermopname van. Gister 10-02-2026 heb ik 3 wedstrijden gespeeld, en gebeurde het in de 3de wedstrijd, vandaag 11-02-2026 heb ik 4 wedstrijden gespeeld en is dit voorval niet gebeurd! Alle wedstrijden zijn gespeeld met ultimate team (squad battles, professoneel of wereldklasse).Alle andere spelmodi speel ik heel weinig of niet, en is dit nog niet voorgekomen.

Zodra het uitvallen weer gebeurt tijdens een wedstrijd, zal ik er een schermafbeelding en doorsturen!

Mvg

Michel Dezijn

• Dit is bij mij ook zo, al meerdere dagen achter elkaar. Zodra een potje in ultimate team begint, wordt de wedstrijd beëindigd of als de wedstrijd afgelopen is, wordt de verbinding verbroken en krijg ik de melding dat ik minder punten verdien door het stoppen van een game. 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    10 days ago

Hoi micdez38​,

Best bizar dat het alleen met de eerste wedstrijd elke potje gebeurt. Krijg je dit in elke spelmodi, en kan je een schermopname delen van je foutmelding, alsjeblieft?

Een goede eerste stap is om de stappen in dit artikel te proberen. Misschien zijn er corrupt of bescadigd bestanden in het spel dat problemen veroorzaken.

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 7 hours ago
372 Posts