Forum Discussion

Ahmet190303's avatar
Ahmet190303
Seasoned Newcomer
2 months ago

Ultimate team uit potjes gegooid

ik word vaak uit potjes gegooid tijdens rivals en weekend league potjes en dan staat er dat het door mijn verbinding komt terwijl dat niet zo is.

6 Replies

• ImmortalBlood88's avatar
    ImmortalBlood88
    Rising Novice
    31 days ago

HoiEA_QueenBee​ ik loop hier thuis ook met het zelfde probleem, dit gebeurt me al iets langer dan een week en heb dan het probleem dat ik er uit word gegooid terwijl ik nog wifi heb. Dit gebeurt op willekeurige momenten en als ik eenmal eruit word gegooid kan ik per direct erin. Dit probleem heeft voor mij meerdere winsten laten verliezen en punten kwijt kunnen raken. Ik hoop dat dit z.s.m word geregeld.

• Ertugrul112233's avatar
    Ertugrul112233
    Seasoned Newcomer
    29 days ago

ook bij mij, ik kan niet normaal spelen door zulke problemen... aub fix het zsm dankjewel...

• Aymero10's avatar
    Aymero10
    Rising Novice
    28 days ago

Hallo ik heb het zelfde probleem. Ik heb het alleen met rivals. 9 van de 10 potjes word ik en ik denk ook mijn tegenstander gekikt alsof we een verbinding probleem hebben. Terwijl dat absoluut niet zo is. Ik heb ook andere meldingen gemaakt qua optimalisatie op pc. Want dat is helaas ook erg achteruit gegaan. 

• 4spGx's avatar
    4spGx
    Seasoned Newcomer
    28 days ago

ik heb exact hetzelfde, mijn vrienden ook. op social media zie ik dat alleen pc spelers deze glitch hebben sinds de nieuwe update, het spel is onspeelbaar zo, 70 eur aan niets verspild want ik kan geen enkel normaal potje meer spelen

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.236 PostsLatest Activity: 13 hours ago