nvdp071
1 month agoSeasoned Newcomer
Vastlopen beginscherm
Ik heb net fc26 gekocht en elke keer als ik hem opstart kom ik niet verder dan het beginmenu. Hier bevriest hij helemaal en kan ik nergens op klikken.
Normaal als een spel crasht krij je toch wel een foutcode, vooral op PlayStation. Ook niks zoals "De software heeft een probleem" met een CE code ergens?
Het is een beetje lastig om foutoplossingen aan te raden als het niet duidelijk is wat het probleem is.
Ik heb nog een paar dingen die je kan proberen:
Laat me weten of dat helpt.
bedankt voor je antwoord weer. Helaas werkt het alleen weer niet.
ik heb beide geprobeerd.
Ik krijg in het spel zelf geen foutmelding. Het spel bevriest en er gebeurd niks totdat ik het spel helemaal afsluit. Als ik dat doe krijg ik de melding die ik in de bijlage zal toevoegen. Misschien kan je daar wat mee?
Als het na een herinstallatie en een herbouwing van je database nog niet opgelost is dan weet ik het ook niet meer. Het is niet een veel voorkomend probleem dus ik zou niet zeggen dat het een fout in het spel is. PlayStation heeft zelf een artikel over je foutcode, maar die is ook niet echt motiverend.
Ik zou contact toch met hun opnemen. Hopelijk hebben zij een gouden tip voor je.