Wel cross play maar account niet overdraagbaar
Hey,
Ik heb afgelopen maand FIFA gekocht voor de pc en hier ongeveer €150 aan FIFA Points bij aangeschaft. Al snel merkte ik echter dat de gameplay op pc niet bepaald soepel verloopt en ik veel problemen ondervind. Ik speelde via crossplay met vrienden op de PS5 en besloot uiteindelijk om het spel ook voor de PS5 aan te schaffen, in de veronderstelling dat mijn Ultimate Team daar ook beschikbaar zou zijn, aangezien het om crossplay gaat en dit nergens anders werd aangegeven.
Tot mijn verbazing blijkt dit echter niet mogelijk, waardoor mijn investering in FIFA Points op pc nu helaas verloren lijkt te zijn.
Is er een mogelijkheid om deze FIFA Points over te zetten naar mijn PS5-account ter compensatie, of om een refund te ontvangen zodat ik het bedrag opnieuw op de PS5 kan gebruiken?
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Hoi Casman72,
Helaas is het niet mogelijk om je voortgang of punten over te zetten van een platform naar een ander. Voor terugbetalingen; we kunnen normaal geen restitutie aanbieden voor in-game valuta, maar je kan altijd contact opnemen met ons klantendienst om te zien of ze een uitzondering kunnen maken (Als je je punten via de EA app hebt gekocht. Anders moet je contact met de verkoper opnemen.)