Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. EA SPORTS FC™
  4. FC Mobile

Forum Discussion

jsqbju977shb's avatar
jsqbju977shb
21 days ago

Bug en match

Quand je suis en match, le jeux a tendance a beugué, rien de grave mais quand l'adversaire et devant le but et que sa lag ne seraient que 1 secondes, ben j'ai envie de me foutre en l'air ( j'étais star FC )

bug
No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for FC Mobile

FC Mobile

Vous jouez à EA SPORTS FC™ MOBILE? Parlez de votre expérience sur ces forums communautaires.
Latest Activity: 5 hours ago
736 Posts

Recent Discussions

• Nonox140's avatar

Compte fc mobile banni sans raison !

Mon compte fc mobile a était banni sans raison
    Nonox140
    5 hours ago
  • 8j1a66qn2u0e's avatar

Issue Regarding EA Account Ban

Hello EA, I submitted an appeal regarding my account ban on December 5th, but as of now, it’s already December 9th and no one has reviewed my request yet. How can I recover my account? I had just fin...
    8j1a66qn2u0e
    2 days ago
  • dl12baa9iutr's avatar

Je me suis trompé sur l'âge et j'aimerais mettre mon vrai âge.
    dl12baa9iutr
    2 days ago
  • j472j5xhsq9x's avatar

Suspension de compte sans raison valable

Bonjour, Mon compte EA Sports FC Mobile a été suspendu par erreur. Le message affiché est : “Compte suspendu [0x00102710] – banni pendant heures.” La durée de la suspension n’apparaît pas et je ne...
    j472j5xhsq9x
    2 days ago
  • Virogue's avatar

Bug chroniques Hero

Bonjour support, L'évènement de hero va se clôturer alors que je n'ai pas eu la dernière récompense sachant que j'ai tout achevé voir les captures via PJ. Restant disponible pour plus d'informati...
    Virogue
    3 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.