Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Español
  3. NEED FOR SPEED™ Discusión sobre la franquicia

Forum Discussion

lone_wolf94BM's avatar
lone_wolf94BM
Newcomer
7 months ago

My game is missing parts

I purchased nfs most wanted and I can't see any new or different cars in the store ..like my game is not complete im also paying my membership 😒.. I don't know what is happening 

No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for NEED FOR SPEED™ Discusión sobre la franquicia

NEED FOR SPEED™ Discusión sobre la franquicia

Únete al foro de la comunidad para compartir tus experiencias con la legendaria saga de conducción Need for Speed™.
Latest Activity: 17 hours ago
2,613 Posts

Recent Discussions

• Elsea08's avatar

alguien mas con este problema ?

Elsea08
    17 hours ago
  • MJLuna6483's avatar

Mis más gratos saludos

Disculpen pero tengo un inconveniente presente hasta ahora. anterior en mi cuenta con plus tenía la NFS heat con plus y ahora cuando la descargue desde otro perfil con plus me di cuenta que mi avance...
    MJLuna6483
    10 days ago
  • rd8mqeso0bll's avatar

ROBO de CUENTA

Perdonen alguien sabe el correo de EA, es que no puedo ingresar a mi cuenta de EA y tiene otro correo que no es el mio, que tenia registrado, entonces quiero hablar con ellos para que me puedan ayuda...
    rd8mqeso0bll
    17 days ago
  • pauuxz's avatar

Clave del producto

Cada vez que inicio el juego me pide la clave del producto pero no me deja ponerlo.
    pauuxz
    20 days ago
  • angelshadow_33's avatar

need for speed rivals

no he podido jugar al nfs rivals devido a que me pide iniciar la interfaz origins, segui varios tutoriales pero realmente ninguno me ha funcionado, qlguien sabe como puedo solucionar esto?
    angelshadow_33
    22 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.