Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
8 years ago
Solved

2 keer het spel gekocht terwijl ik de game 1 keer wou kopen.

beste EA ik heb net perongeluk, 2 keer Battlefield 1 gekocht doordat de Online bankieren app buggde kan ik hier nog iets aan doen? want ik wil maar 1 keer de game.

• Beste @gaborszitas,

Neem contact op met onze helpdesk om een terugbetaling aan te vragen. Het hoort zeker niet zo te zijn dat je tweemaal voor een spel betaalt. 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
    - België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Via de volgende link kun je ook controleren of je zelf de terugbetaling aan kunt vragen:

5 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Beste @gaborszitas,

Neem contact op met onze helpdesk om een terugbetaling aan te vragen. Het hoort zeker niet zo te zijn dat je tweemaal voor een spel betaalt. 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
    - België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Via de volgende link kun je ook controleren of je zelf de terugbetaling aan kunt vragen:

• Ik wil ook een terugbetaling aanvragen, omdat er een spel per ongeluk dubbel is gekocht, maar de pagina doet het niet. Al meerdere dagen niet. Geprobeerd op Windows Edge en Mozilla Firefox

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Hey @TehThonos,

Zo te zien is het spel 2 keer besteld maar de tweede bestelling is mislukt (dit klopt aangezien je spellen niet tweemaal hoort te kunnen kopen een 1 account).

Als het geld toch van jouw rekening af is gehaald, neem dan contact op met onze helpdesk. Ze kunnen daar jouw account controleren en alles verder onderzoeken 🙂

• Ik heb hier hetzelfde probleem ik gaf mijn dochtertje toestemming het pakketland leven voor Sims vier te kopen alleen omdat ze het idee had dat de betaling niet goed ging en ze het pakket niet zag heeft ze hem in totaal vier keer gekocht hij staat er nu een keer op maar vraag me nu af of er nu nog drie keer van mijn rekening afgeschreven wordt?

• 0krqabx13vxe's avatar
    0krqabx13vxe
    2 years ago
    En het aangegeven 020 8083219 nummer voor de Nederlandse helpdesk is niet meer beschikbaar helaas 😢

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 5 months ago