Cadeaubon Verzilveren Foutmelding
Bij het verzilveren van een Origin Cadeaubon krijg ik steeds dezelfde foutmelding.
Ik ben Belg en ben van Belgie. Al meermaals cadeaubonnen gekocht en gekregen en nooit problemen gehad in het verleden hiermee. De cadeaubon die ik kreeg is ook gewoon in Belgie gekocht, dus het klopt gewoon helemaal niet!
Ik heb altijd in euro betaald en deze is ook gewoon in euro.
De volgende foutcode komt op mijn scherm:
Ik heb al contact gehad met de chat, maar die persoon leek alles van Google Translate te halen. De zinsbouw klopte helemaal niet. Ik had niet het gevoel dat ik echt begrepen werd. Naar de winkel gaan lukt niet, gezien ik geen kassabon heb.
Hey allemaal!
Het klopt, we hebben het hier intern over gehad. En inderdaad, er lijkt in veel gevallen iets mis te zijn gegaan bij de winkel waar men de kaarten vandaan heeft (in deze gevallen lijken dat Carrefour en Fun te zijn die ik voorbij heb zien komen). Helaas is het inderdaad ook zo dat wij hier niks aan kunnen doen en dat men inderdaad terug moet gaan naar de winkel waar men de kaarten heeft gekocht. Ik snap zeer goed dat dat erg moeilijk gaat worden als het een cadeau is geweest, maar helaas is dit de enige optie.Ookal lijkt het om normale EU/Nederlandstalige kaarten te gaan wat ik van een aantal spelers heb gehoord, het gaat erom wat er digitaal op staat, wat in deze gevallen USD $ blijkt te zijn, in plaats van EURO €.