Forum Discussion
6 Replies
Sort By
- Lijkt mij dat je dit probleem eens dient aan te geven bij jouw bank, @janienkeee.
Misschien dien je de instellingen te wijzen.
Mogelijke ligt het aan het apparaat waarmee je het scant.
Anders een andere betalingsmethode gebruiken.
Groetjes. Ook bij ons is de scan code pagina groot.
Allerlei instellingen en dergelijke geprobeerd maar niks helpt.
Weet iemand een oplossing.
- Dit heeft eigenlijk weinig te maken heeft met Origin / EA, @evbatenburg.
Lukken andere betalingen wel zo? Indien mogelijk probeer eens dan zonder deze "scanner".
Waarschijnlijk dien je de instellingen hiervan aan te passen,
Proberen om meer uit te zoomen of in te zoomen, anders vasthouden.
Anders zul je contact opnemen de leverancier van dit apparaat en daar het probleem eens voorleggen.
Gaat die via een webbrowser? Zorg ervoor dat de webbrowser is bijgewerkt.
Wijzig dan de instellingen. Tijdelijke bestanden en Cookies wissen.
Mochten deze opties beschikbaar zijn: veilig opstarten, andere profiel aanmaken, privémodus.
Zo nodig een andere webbrowser proberen.
Andere betalingsmethode gebruiken.
Verder zou je kunnen proberen de aankoop doen via de Origin website.
Groetjes. - @RealSimmor0 Ik heb ook het probleem. Het gaat om een Rabobank betaling. Je kan nergens het scherm verkleinen. Als ik kies voor ING dan is de scancode wel normaal. Echter ik heb geen rekening bij de ING.
- Dan ligt het bij deze bank die je gebruikt, @Laura710504.
Doe je de betaling via de Origin cliënt of via de Origin website? Werken andere websites wel?
Mogelijk meer vergoten, of verkleinen. Zonder proberen, andere manier gebruiken.
De instellingen ervan wijzigen. Contact opnemen met de fabrikant of je bank en het problemen daar eens melden.
Groetjes. - Straatford876 years ago
DICE Team
@RealSimmor0 @janienkeee @Laura710504 @evbatenburg
Hallo allemaal,
Sorry voor de late reactie.
Wij zijn aan het onderzoeken waarom de scancode soms te groot is als je probeert af te rekenen. Als je dit probleem ervaart, zou je dan een Origin-foutrapportage kunnen maken?
Hoe je dat kunt doen staat hier beschreven: https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-use-origin-error-reporting/
Plaats dan de Origin-foutrapportage-ID in een bericht zodat we kunnen nakijken wat er precies misgaat.
Bedankt,
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 5 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago
- 7 months ago