Forum Discussion

c775ed892aa7328's avatar
2 years ago

Dubbel betaald

Ik heb per ongeluk twee keer dezelfde add-on aangeschaft.. Ik dacht dat de betaling en download niet was gelukt omdat hij bleef staan op ‘in reservering’. Uiteindelijk bleek dat hij het wel deed en heb ik dus twee keer dezelfde add-on betaald. 

Is het mogelijk om een vergoeding te krijgen hiervoor?

Ik heb al drie keer een e-mail gestuurd en mijn verzoeken worden telkens op ‘opgelost’ gezet zonder dat mij wordt verteld wat de oplossing dan is. 

Hopelijk krijg ik op deze manier meer duidelijkheid

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @c775ed892aa73287,

Als het goed is kan je daar inderdaad een vergoeding voor krijgen, maar daar kunnen we helaas niet mee helpen hier op de forums. ☹️

Als het je niet lukt om in contact te komen met onze live support via een email, misschien is het een beter idee om een chat te beginnen? Dan heb je ook meteen antwoord of ze je wel of niet kunnen helpen. Eens je je product en platform heb gekozen, probeer dan om iets te kiezen onder de "Mijn account beheren" of "Bestellingen" probleemcategorie. Dat geeft mij normaal de optie om een chat te starten. 🙂

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 5 months ago