Forum Discussion
Hey @cartman_96,
Even een vraagje over jouw computer. Is dat een Mac of Windows?
Als je ook de specificaties hier kunt geven dan kunnen spelers hier je misschien helpen met een oplossing.
In een aantal gevallen kan je in het spelbestand (exe) zelf aangeven dat je het met in een andere lagere compatibiliteit wilt spelen. Niet iedere computer heeft zo'n optie dus vandaar de vraag.
- cartman_962 years agoNew Novice
Het is een Windows laptop. Ik weet niet zeker welke versie, 7 of 8 denk ik, dat kan ik thuis nog nakijken indien nodig :-)
- cartman_962 years agoNew Novice@Trismagistos Het is Windows 10
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @cartman_96,
Ik kan er zelf weinig informatie over vinden. Het spel is wel al ruim tien jaar oud dus eigenlijk gemaakt voor computersystemen die nu niet meer worden ondersteund.
In dit geval kan je proberen om het spel te spelen in een Windows 7 setting.
Windows 10 schakelt automatisch compatibiliteitsopties in als het een toepassing detecteert die ze nodig heeft, maar je kunt deze compatibiliteitsopties ook inschakelen door met de rechtermuisknop op .exe het bestand of de snelkoppeling van een toepassing te klikken, Eigenschappen te selecteren, op het tabblad Compatibiliteit te klikken en een versie van Windows te selecteren waarop het programma correct werkte.Je kunt proberen om het exe bestand op te zoeken op je computer (in Win 10 vind meestal in de map program files (x86) je die in de subgroep apps en onderdelen. Het kan ook zijn dat je het exe bestand van Fifa13 moet zoeken in de map: Program Files\EA Games\
Hopelijk lukt het hiermee wel.
About Origin Mac
Recent Discussions
- 2 months ago
- 4 months ago
- 4 months ago
- 4 months ago