Forum Discussion

charliebont's avatar
5 years ago

Inloggen als administrator voor update???

Ik heb Medal of Honor gekocht en gedownload via Origin.

Als ik het spel wil opstarten krijg ik een popup met vermelding dat mijn spel

serie 75 is en dat ik update voor serie 76 moet downloaden.  Wanneer ik op

de download knop druk krijg ik een nieuwe popup met vermelding dat ik

mij moet inloggen als "administrator"

Graag uw hulp - met dank bij voorbaat

4 Replies

• Gaat het om een melding van het spel zelf, de Origin cliënt of Windows, @charliebont?
    Zou je hiervan een schermafdruk kunnen maken, bewaren als een afbeeldingsbestandstype en die dan als een bijlage toevoegen bij je reactie?

De Origin cliënt als het spel eens starten als een Administrator. Rechtsklik op de snelkoppeling of meteen op het pictogram van de toepassing en dan "Uitvoeren als administrator" kiezen.

Groetjes.
  • Betrokkene's avatar
    Betrokkene
    5 years ago

Ik heb hetzelfde probleem.

Detail: Ik ben (in mijn windows account) gewoon ingelogd als administrator.

Hoe los ik dit op?

Zie printscreen in de bijlage

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @Betrokkene Ik hoop dat het sinds gelukt is. Zo niet, kun je ook kijken of je de updater file kunt vinden waar je het spel geinstalleerd hebt.

Vaak is dit onder Program Files (x86)\Origin Games\Medal of Honor\Binaries . Kijk hier voor de MoHUpdater en zie of deze kunt openen als administrator door rechter klik en start als admin te kiezen.

Soms moet je dit in de opties zelf aanpassen. Dit doe je door te rechterklikken op de updater, opties te kiezen helemaal onderin. In dit menu ga je naar de compatibiliteit en vink je aan dat hij altijd als admin draait. Pas dit toe en druk op OK. Probeer het erna nogmaals.

- EA_Neil

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 4 days ago