7 years ago
Kan er iemand helpen
Vandaag twee spellen gekocht need for speed shift en hot pursuit, geen enkel spel werkt bij shift melding (er is een probleem met de licinsieserver) en bij hot pursuit directx installatie probleem
sorry dat ik wat geagiteerd ben. ik werk al sinds 1982 met computers en weet heel goed wat ik doe.
Als dit spel werkt in vorige versies van Windows dan zeker in 10. Heeft het ook altijd gedaan alleen omdat ik mijn pc weer moest installeren kwam ik erachter dat het niet werkt.
Nu wil ik een oplossing en die ligt bij EA (Origin). Niet bij mij.
Bedankt, ik hoop dat er wat uit komt
ik hoor niets meer. is de hoop opgegeven?
Ik heb nogmaals origin verwijderd, op c geinstallleerd en ook shift op c gezet en krijg exact zelfde melding
volgens mij wel. ik heb oudere maar die zijn niet gekoppeld aan origin
gelukkig, dacht ik ben de enige .
bedankt
ja maar die werken niet met origin maar met ea manager. Ik heb die nu niet meer op de pc staan.
en die tweede vraag: ik weet niet wat er anders in moet staan. ik zie gewoon de nfs shift map en inhoud. Maar ik weet niet of alles klopt
Ik denk dat ook. maar nu de oplossing 🙂 die ligt bij Origin (EA)
ik denk dat ik niets meer ga horen. Of wel??
Bedankt, want is zonde als ik het niet kan spelen. IS beter dan NFS Shift 2
Ik ben nu al een tijdje bezig met deze call maar ik hoor echt niets meer. Is dit niet belangrijk genoeg?
Ik vind EA wel achteruit gegaan. Voorheen kon je dagelijks bellen zonder probleem en nu opeens weekend niet meer
Ben wel beetje teleurgesteld
@Xpander2008 Heb wel een update gekregen, maar niets over NFS of dat jou gaat helpen.
In het weekend is de helpdesk inderdaad gesloten, dat is in ieder geval de afgelopen 5 jaar al zo 😉
Ik ben net terug van vakantie, dus ik kan er weer volop mee aan de slag 🙂
UPDATE
Net even bij een ander team langsgegaan, ze hebben er wat meer informatie over en ik heb gevraagd of het mogelijk is om een update van het andere team te krijgen.
Bedankt, als je vakantie maar goed is geweest.
ik wacht af
Ik denk dat ik nooit een antwoord krijg. Jammer hoor. EA/Origin was vroeger beter.
Ik heb wat meer informatie voor je @Xpander2008.
Als het spel niet werkt via Origin, dan hebben we helaas geen oplossing hiervoor. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze helpdesk om te zien of het mogelijk is om hier een refund voor te krijgen.
Ik heb gehoord dat de Steam versie wel werkt en dat Need for Speed Shift van Origin verwijderd is.
Het heeft er meer mee te maken dat deze versie niet samenwerkt met Windows 10 @RealSimmor0 en vanuit onze kant komt er helaas geen oplossing. ☹️
De Sims 3 had hier ook problemen mee, maar deze zijn ondertussen opgelost.
wat een *. ik kan hem perfect draaien zonder origin. en hij heeft gewerkt onder windows 10 al sinds begin. maar als het te veel nadenken is zeg dat dan,
laat maar Origin heeft voo rmij afgedaan. te duur , te kort om het te mogen en kunnen gebruiken en dan nog eens slecht support. Voorheen stukken beter
Ik zou echt willen dat ik een ander antwoord voor je had @Xpander2008 ☹️
het gekke is dat ik hem wel zie bij steam en daar draait hij ook. inclusief multiplayer. dus vreemd dat ik hem niet kan laten werken bij ea/origin.
ook gek dat ik bij steam niet mijn serienummer kan invullen. Kan u mijn serienummers van ea/origin laten loskoppelen?
De Steam versie lijkt inderdaad wel te werken 🙂
Ik kan hem niet voor je loskoppelen, maar van wat ik ervan begrijp is dit niet nodig om NFS Shift via Steam te spelen, de versie op jouw Steam account hoort gewoon nog te werken 🙂